gandalfsresor.blogg.se

2015-05-05
03:08:21

Uppdatering från oss på andra sidan

Vardagen är i full gång här i Nya Zeeland,  efter att ha bytat jobb så jobbar jag (Alfred) cirka två kvällar i veckan som diskare på en restaurang här nere, medans André letar efter nytt. Vi tränar nu 3-4 rugby pass i veckan, både med u21 och senior 1st. Jag började säsongen med senior 1st och efter några matcher från att kommit på från bänken ville jag ha mer speltid så lyckades få dispens till att få spela u21.
André har spelat med u21 hela säsongen och har varit en stor tillgång för laget då han fått spela både tredjeled, andraled och propp. 
I lördags vann vi med 80-0, jag fick mitt första försök för säsongen, vilket André också hade fått men domaren hade fel på ögonen och dömde bort det. Laget har nu vunnit alla matcher utom en. Så vi har en bra säsong framför oss!

Fler uppdateringar kommer!
/gandalf

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: